Calatorie cu final deschis

Cei dintre voi născuți în anii 1980 (sau mai devreme) s-ar putea să-și amintească de o emisiune TVR 1 numită Turnul Babelului. Ei bine, acel program a difuzat, în fiecare sâmbătă, un episod al unui serial sud-american (dacă nu mă înșel), al cărui personaj original se datora faptului că avea un final deschis / dublu..

Pe scurt: după 10 ani de relație, Jose Antonio Muntenegru și Villalta au trădat-o pe Maria Josefa de los Rios y Concha și apoi au încercat să o recâștige. Episodul s-a oprit la 80% din acțiune, când nu sunteți sigur dacă Maria Josefa îi va aduce pe nefericit înapoi sau nu.

Prezentatoarea emisiunii a încurajat apoi gospodinele să ridice telefonul și să voteze pentru a decide soarta lui José Antônio. Dacă s-ar colecta mai multe jurăminte romantice, am vedea sfârșitul în care cei doi se sărută cu pasiune, pe un fundal delicios, jurând credință eternă. Dacă, dimpotrivă, gospodinele din sângele Xena au votat în număr mai mare, l-aș putea vedea pe José Antonio singur și nefericit, în timp ce Maria Josefa își reconstruiește viața în brațele unui alt latin, care, desigur, merită mai mult....

Ei bine, textul pe care îl veți citi mai jos a fost conceput acum 3 luni cu două finaluri, în funcție de experiența pe care ați fi avut-o. Într-un caz, ar conține multe cuvinte care ar face chiar și un păun sau un papagal să arate plictisitor; în comparație, celălalt ar fi un articol pozitiv și recomandabil. Deci așa s-a întâmplat.

În februarie, am găsit o ofertă online pentru o vacanță de oraș / mini vacanță la Viena, în același timp cu un concert la care o persoană dragă dorea să meargă de mult timp. Nu m-am dus niciodată la Viena, perioada a fost perfectă, aveam să-i fac o surpriză iubitei mele, toate frumoase și frumoase, dar prețul era prea mare

...

mic.

Zborul dus-întors cu Austrian Airlines (cu 2 bagaje în cală), plus patru nopți de cazare la hotelul Courtyard Marriott by Schönbrunn (situat la câțiva pași de Grădinile Imperiale și Palatul Schönbrunn, unde ura împărăteasa Sissi) costă numai

280 de euro de persoană. Acest lucru se datorează faptului că zborurile către Viena tind să fie mai scumpe, deoarece nu sunt operate de companiile aeriene low cost. Ca să nu mai vorbim de hotelul de patru stele, care părea să ofere cazare gratuită.

Agenția care a făcut această ofertă prea bună pentru a fi adevărată era din Constanța, numită Familia Roxy Travel, și aveau un site web care semăna cu misiunea de informatică a unui elev de liceu. Niciunul dintre prietenii sau cunoștințele mele nu și-a folosit vreodată serviciile și nu au existat recenzii despre ei în blogosferă. De fapt, singurele informații despre ele le-am găsit pe forumuri cu nume pitorești, precum walkers, unde utilizatori anonimi, precum Cristian66 sau ElenaB, au confirmat că i-au însoțit în diferite țări și au recomandat "100% "sau "cu căldură ". Pe lângă acestea, însă, au existat și alții care au susținut că agenția este falsă, că nu are un număr în registrul afacerilor, că site-ul este înregistrat pe numele altei companii etc....

Desigur, în aceste condiții, orice om cu un scaun pe cap ar fi ales să investească acei bani în altceva. În schimb, am spus să urmez intuiția mea (care este de obicei acest Phoebe Buffay al intuițiilor - basm, imatur, ciudat și nesigur) și să cumpăr pachetul oferit de Roxy Travel. În cel mai rău caz, tocmai pierdeam bani, dar urma să le scriu un anunț anti-blog pentru o sumă fixă ​​de 560 €.

Așadar, am plătit această sumă în februarie, cu puțină inimă, și vom merge la Viena în mai. Prietenii despre care am povestit despre dilema mea s-au distrat și m-au întrebat de fiecare dată când ne întâlneam când plecam - majoritatea dintre ei probabil m-au văzut revenind de la aeroport cu coada între picioare..

Cu două zile înainte de plecare, am făcut check-in-ul online și, spre ușurința mea, am constatat că era listat cu bilete pe site-ul Austrian Airlines. OK, m-am gândit, s-a terminat primul salt, să vedem ce surpriză mă așteaptă la hotel.

De fapt, la hotel m-a așteptat o surpriză și anume faptul că puteam vedea Palatul Schönbrunn de la fereastră. ? În caz contrar, totul a fost așa cum s-a menționat în anunțul agenției: patru stele, aer condiționat, TV / computer, Wi-Fi gratuit, sală de gimnastică gratuită, cafea și ceai gratuite erau disponibile și în camere, menționate în anunț.

De asemenea, Roxy Travel ne-a întrebat dacă doresc să ne cumpere bilete pentru spectacolul la care mergeam (plătit, desigur) și, după cum vă puteți imagina, au făcut o treabă impecabilă și aici..

Am întrebat recepția cât costă camera noastră și am aflat că costă 260 de euro. Seara. Aceasta însemna că zborul era de 20 de euro și 3 nopți erau gratuite, sau întreaga cazare era un bonus pentru zbor. :)))

Nu știu cum reușesc acești constănțeni să ofere pachete la aceste prețuri. Poate au fotografii compromițătoare ale companiilor aeriene și ale hotelului și le șantajează (eu băieți, băieți!). Cert este că pentru 200 și ceva -300 și ceva euro oferă călătorii dus-întors plus cazare (între 4 și 7 nopți, în hoteluri de 3, 4 sau chiar 5 stele) în multe locuri plăcute din Europa (Amsterdam , Londra, Moscova, Lacul Garda, Catania, Roma etc.), dar și din lume (Istanbul, Dubai, Bangkok, Mexic, Singapore etc.). Desigur, în ultimele exemple, prețurile au crescut, dar nu prea mult. Pentru luna decembrie au, de exemplu, un sejur în Zanzibar, 7 nopți all-inclusive la hotelul Hilton plus zborul București-Bruxelles-Zanzibar și retur, pentru doar 1.075 euro. Cunosc oameni care au petrecut cel mai mult timp într-o săptămână în Predeal. ?

Dacă cineva se întreabă dacă acest text este un agent de publicitate, nu, Nu am primit bani de la personalul Roxy Travel Family pentru a-i scrie. Nu știu cât ar plăti cineva pentru a scrie despre ei că au un site web care pare că a fost creat de un tip cu acnee, între tema bio și tema mate (apropo, dragi băieți Roxy, poate că ar strica, totuși, investiția puțin în imaginea dvs. online poate ajuta mai mult decât din gură în gură). Dar am decis să scriu despre ele, sperăm în vacanță, pentru ca oamenii să știe că există și că oferă servicii reale. Pentru a salva pe cineva ca mine să intre în tot felul de forumuri cu nume minuscule și apoi să se confunde, întrebându-mă dacă a aruncat câteva sute de euro în apă sâmbătă sau nu. Sau mai rău, pierzând o vacanță cu adevărat plăcută. ?

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here