LUNI – day 1

Money Diaries este o rubrică săptămânală despre stilul de viață și educația financiară în care cititorii Inoza ne spun sincer cum și cum și-au cheltuit banii pe o perioadă de 7 zile.

Săptămâna aceasta ne-am întâlnit cu un agent de ocupare a forței de muncă din Constance, care își completează venitul lunar meditând și traducând..

***

muncă: agent de ocupare
domeniu: Maritim
A fost: 32 de ani
Poziţie: Constant
Salariu lunar: Legea din 2000 (la care se adaugă rețeta meditațiilor pe care le dau).

Acum, fiind vară, meditațiile s-au micșorat. În general, aduc în bugetul meu personal o medie de 500 lei / lună. În ultimele 3 luni, banii pentru meditații s-au dus la tariful telefonic (400 lei), iar restul au fost transformați în economii. In afara de, Sunt traducător autorizat și din când în când mă ocup și de asta. Nu este constant, am lipsit de la muncă de luni de zile, deci nu este un venit fix pentru mine.

Cheltuieli lunare:

Tocmai m-am mutat cu iubitul meu. El plătește chiria pentru studio, eu plătesc întreținerea și abonamentul la rețea. Acest lucru este echivalent cu aproximativ 150-170 lei / lună. Nu împărțim banii, nu îi iau în considerare și nici el.

Întreținere: 90 lei
Actual: se ocupă cu B.
Mașină pe benzină: 250 lei
Telefon (semnătura eu + semnătura mamară): 130 lei
Internet: 60 lei
Abonamente mari: folosește contul Netflix al unui prieten (gratuit)
Alte cheltuieli: Încerc să mă organizez pentru a-i oferi mamei mele 200 de lei pe lună
Donații: 4 EUR pe lună (2 pentru MAGICHOME și 2 pentru Bolsa Felicidade)

LUNI - ziua 1

Trezește-te la 8:00, te ridici din pat la 20:00. Mic dejun - o felie de pâine integrală cu unt și gât uscat.

Prânz - prânz de birou cu cotlet de pui și cartofi prăjiți (prânzul este plătit, așa că nu am stresul de a fi pregătit și dus acasă). Am pus niște bani în cadoul unui coleg. 62 legea

Cina: supa de carne. Rămân acasă pentru că trebuie să traduc și termenul se apropie.

M-am culcat la 12 ani sau mai mult, m-am așezat la telefon și am adormit puțin târziu. Băiatul este tura de noapte, pentru că altfel aș fi adormit mai devreme.

Ziua totală: 62 lei

MARȚI - ziua 2

Trezire: 20:00 Mic dejun - iaurt cu stafide (din partea sănătoasă).

La prânz, colegul aduce un omagiu și mâncăm greacă (ne oprim pentru o dietă mai sănătoasă, vom reveni mai târziu).

După serviciu mă opresc să spăl mașina, asta e de rahat și avem o spălătorie lângă bloc. 25 lege în interior / exterior + 5 lege pentru băieți = 30 lei.

Merg la Mega cu B. să duc câteva lucruri acasă. A plătit cu cupoane și 20 legea I. Am cutia mea de etanșare inteligentă

yaaaiii!

Cină - iaurt cu niște nuci (din păcate de spălat).

Tradus din nou, mă culc în jurul orei 12:00.

Ziua totală: 50 lei

MIERCURI - ziua 3

M-am trezit la 8 dimineața și am tradus. Mic dejun: un ou fiert tare cu o felie de pâine și ardei

Prânz: pulpă de pui și salată de varză.

După muncă am plecat după benzină. 61 legea

Am fost la Auchan cu B. să fac niște teme. Am platit cu 3 bonuri de la el (40 lei x 3) si 45 de citiri de mine. De când îmi era foame, am cumpărat un covrig de brânză de la Peter. 5 lege

Nu mănânc nimic altceva la cină. Ne-am oprit acasă la mama mea pentru o salată de vinete de casă. Trăiască mama! Incendiul se stinge la ora 11:30.

Ziua totală: 111 lei.

JOI - ziua 4

M-am trezit la 8:30 - am somn și nu mă simt odihnită

...

ABSOLUT. Meditez cu aplicația Headspace (pe 5 o instalez de aproximativ o lună, abia încerc să urmez această rutină, deși cred că ajută). Mic dejun - o salată mică de vinete cu pâine.

Prânz - pulpă de pui și salată de mango - Am făcut o alegere proastă astăzi în take away, din fericire un coleg a adus gemul de cireșe din care fac jumătate de borcan.

Ieri mi-am primit salariul, așa că astăzi plătesc un abonament la Vodafone - 149 legea pentru că mi-am schimbat abonamentul și mi-au perceput niște taxe suplimentare.

După muncă am cumpărat niște șampon și dulciuri. 15 lege Merg la ședința săptămânală de psihoterapie. 80 lei

Cina: Beți iaurt cu nuci și urmăriți un stand-up special pe Netflix: Ali Wong - Baby Cobra.

Dormi de la 11, cu fericire în suflet că Dragnea este condamnat! (momentan)

Ziua totală: 244 lei

VINERI - ziua 5

M-am trezit la 8:30 - da, mai am nevoie de mult somn. Meditez 5 minute cu Headspace. Mic dejun - 1 felie de pâine cu unt și somon.

Prânz: pulpă de pui cu salată de varză.

Întreținere cu plată și abonament la rețea / TV - 90 + 60 = 150 lei

Cadou de nuntă civilă de la niște prieteni - cadou prin poștă 25 + 100 = 125 lei

Meditez o oră cu un bebeluș frumos și inteligent, apoi mă duc la mall și mă duc la H&M, unde iau șosete pentru B. și lenjerie pentru mine. 80 lei

Știind că sunt la mall, stau pe o terasă cu fratele meu, soția și nepoții săi. Beau apă pură pentru care plătesc. Trebuie să mă duc imediat să-mi iau mama de la bunicul nostru. În drum spre casă, trec pe lângă Mega să cumpăr pâine și cocs. 10 citiri

Adorm târziu, cam 1 sau mai mult.

Ziua totală: 365 lei

SÂMBĂTĂ - 6

M-am trezit la 9:30. Mâncați pâine cu salată de vinete la micul dejun. Am tradus puțin, apoi m-am dus să-mi fac unghiile. 42 legea

B. doarme după tura de noapte, te surprinde și mă împiedică să mănânc 2 pizza din pizzeria noastră preferată. 52 legea

Nu plec nicăieri, luăm prânzul (pizza de mai sus) și apoi încep să traduc din nou. B. este un tip minunat și mă ajută și pe mine, așteptând să se termine mai repede.

Mă culc în jurul unuia și așa ceva

Am băut 1 litru de Cola în seara asta

nu e nevoie să dorm pentru mine.

Ziua totală: 94 lei

DUMINICĂ - ziua 7

M-am trezit conform alarmei la 9:30, am dormit până la 11 fără nimic. Mic dejun: o felie de pâine cu unt și somon.

Continuați cu traducerea până când decid cu B. să merg pe piață la Lidl. Înainte să mă spăl pe cap și să devin om. La Lidl cumpărăm băuturi alcoolice, alimente și dulciuri. B. plătiți cu 2 cupoane și adăugați mai multe 15 lege.

Acasă gătim ciuperci pleurotus cu un amestec de legume asiatice. Adică B. gătește și îi dă condimentele necesare. Cina este relativ devreme, o condimentăm cu vin roșu, astfel încât să rămână funcțional la traducere. Pentru că da, urmează o altă rundă. ☹

Ziua totală: 15 lei

***

Dacă vi se pare utilă și interesantă această abordare, Te aștept cu Money Diaries la adresa gmail.com. Cât va fi tot mai diversificat, în măsura în care cred că va fi învățăm lucruri noi si pleaca să facem această conversație mai relevantă.

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here